Oferujemy trzy możliwości objęcia patronatu medialnego.
I stopień patronatu
Oferujemy:
- obsługę informacyjna imprezy tzn. zapowiedź i podsumowanie w serwisach informacyjnych
- umieszczenie informacji, plakatu / zaproszenia na stronie radioelblag.pl w dziale patronat medialny oraz na pierwszej stronie.
Oczekujemy:
- zamieszczenia logotypu radia na plakatach / zaproszeniach
- ekspozycji banera / rollupa w czasie imprezy
II stopień patronatu
Oferujemy:
- obsługę informacyjną imprezy tzn. zapowiedź i podsumowanie w serwisach informacyjnych
- umieszczenie informacji, plakatu / zaproszenia na stronie radioelblag.pl w dziale patronat medialny
- obecność reportera na imprezie, przygotowanie relacji i fotorelacji
Oczekujemy :
- zamieszczenia logotypu radia na plakatach / zaproszeniach oraz materiałach promocyjnych
- zamieszczenia logotypu radia na stronie organizatora
- ekspozycji banera / rollupa w czasie imprezy
- reklamy słownej tzn. wymienienia w czasie imprezy Radia Elbląg jako patrona medialnego wydarzenia
- ekspozycji banera reklamowego przez okres tygodnia w ustalonym miejscu lub innej formy prezentacji znaku graficznego radia (np. na stronie organizatora)
III stopień patronatu - płatny
W przypadku patronatu III stopnia należy pokryć koszty związane z jego realizacją.
Oferujemy:
- pełną obsługę informacyjną imprezy tzn. zapowiedź i podsumowanie w serwisach informacyjnych oraz magazynach
- umieszczenie informacji, plakatu / zaproszenia na stronie radioelblag.pl w dziale patronat medialny
- wyemitowanie spotu promującego imprezę (10 emisji w tygodniu poprzedzającym wydarzenie)
- pełną obsługę reporterską
- obecność reportera na imprezie i przygotowanie relacji
- przygotowanie fotorelacji z imprezy i umieszczenie jej na stronie radioelblag.pl
- możliwość zorganizowania na antenie radia konkursu z nagrodami ufundowanymi przez organizatora
Koszty (III stopień patronatu)
radio – 350 PLN + 23%VAT
koszt nagrania spotu 150 PLN + 23%VAT
Powyższe koszty dotyczą wydarzeń jednodniowych. W przypadku wydarzeń kilkudniowych, za każdy kolejny dzień obsługi wydarzenia należy doliczyć 150 PLN + 23%VAT.
Przy stałej współpracy możliwość negocjacji kosztów.
Zapraszamy do współpracy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.